Sila Gunakan Pelayar Firefox Untuk Paparan Terbaik

Wednesday, November 3, 2010

MENGHIDUPKAN TUNTUTAN ISLAM


Kita ketahui menerapkan Islam secara menyeluruh merupakan suatu kewajiban. Ini tidak akan dapat dijalankan sepenuhnya tanpa kekuasaan dan Khilafah Islam merupakan satu-satunya bentuk kekuasaan yang sah di sisi syara'. Kini Khilafah tidak wujud. Mewujudkan Khilafah menjadi suatu kewajiban dan tanpa jamaah, kewajiban ini tidak akan dapat dijalankan. Dan selagi jamaah ini masih belum berjaya menegakkan Khilafah, maka di atas setiap pundak kaum Muslimin ada kewajiban untuk bersama-sama MENEGAKKAN ISLAM.

Kami hanyalah pemuda-pemuda yang inginkan keadaan aman damai, penuh keberkatan penuh, keadilan, dan jaminan ketenteraman dengan keindahan-keindahan yang datangnya dari islam.

Keindahan ini pada ketika dulu kita miliki "ISLAM YA'LU WALA YU'LA ALAIH" dahulunya kita dapat rasakan bersama. 1300 tahun. 14 abad kita pernah mengengam 2/3 dunia. Tp kini ianya pudar ditelan zaman. Lapuk dek usia. Islam kini hanya tinggal pada namanya...

Tak dapat dibayangkan bagaimana rasanya bila generasi kita akan datang, anak cucu cicit kita hidup makmur, aman tenteram, terjaga atau terjamin kehormatan mereka, tiada lagi penindasan terhadap islam, tiada lagi batasan terhadap mengembangkan islam, dan yang paling penting umat NABI MUHAMMAD INI KEMBALI BERSATU HATI, PEMERSATUAN SELURUH UMMAH BERLAKU DIHADAPAN MATA DENGAN KEHIDUPAN YANG MENERAPKAN ISLAM DAN SEGALA SISTEMNYA SERATUS PERATUS SEPERTI MANA SERUAN YANG TURUN DARI LANGIT (WAHYU @ KALAM ALLAH) ,

Pada ketika itu semuanya kembali terurus dan terjaga, tiada lagi maksiat bermaharajalela, tiada lagi pembunuhan kekejaman berlaku dimana-mana. Dimana pada ketika itu pengabdian setiap umat HANYALAH KEPADA ALLAH S.W.T.

MUSTAHILKAH INI???
RELEVANKAH KEHIDUPAN INI???
BENARKAH INI AKAN TERJADI???

Sedarlah wahai saudara-saudaraku JANJI ALLAH ITU PASTI, JANJI RASUL ITU PASTI. IANYA AKAN SEGERA TEGAK BERDIRI, MENGUKUHKAN ISLAM YANG DULUNYA MATI, MENYELAMATKAN UMAT DARI PERKARA MERUSAK DIRI, MENYELAMATKAN PEMERINTAH DARI MENJADI BAKARAN API.

Sesungguhnya kami pemuda-pemuda yang inginkan tertegaknya khilafah tidak akan pernah diam dan tidak sabar menantikan kehidupan yang aman permai itu sambil menghirup udara segar yang tenang, sambil hati dengan tegar membisik kalimah tasbih, tanpa perpecahan sempadan atau benua dengan secangkih kopi diminum bersama pemuda di PALESTIN.

SESUNGGUHNYA SAAT ITU SEMAKIN HAMPIR.N AKAN SEMAKIN HAMPIR LAGI DENGAN DUKUNGAN SELURUH UMAT ISLAM YANG PENTINGKAN PEMERSATUAN UMMAH DAN PENEGAKKAN SYARIAH.

Kami menyeru kepada seluruh umat islam, tokoh-tokoh islam, pejuang-pejuang islam, pengembang-pengembang syariat islam, para pemerintah tertinggi, para ilmuwan yang sejati, para kedoktoran yang berpekerti, para pelajar yang tercari-cari, para penduduk perkotaan, pendesaan."

AYOH KITA BUANG EGO KITA BUANG SEMANGAT PERKAUMAN KITA BUANG SEGALA KEPENTINGAN PERIBADI KITE, BUANG SEGALA MANFAAT YANG KITA PERJUANGKAN SELAMANYA, PERJUANGKANLAH ISLAM YANG 100% AGAR IA MENJADI SAKSI KITE DI HADAPAN ALLAH KELAK."

TAKBIIIIR...ALLAHUAKBAR

0 comments:

ADA KOMEN ATAU SOALAN?